Telefonu Uzaktan Elegeçirme (Sızma)


Öncelikle teşekkürler buraya tıklayarak youtube kanalıma abone olmayı unutmayınız yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum.
Telefona sızma en basit yöntem için burayı tıklayın
Telefonu Uzaktan Elegecirme sızma
Hepinize merhaba arkadaşlar. Telefon nasıl uzaktan elegeçiriliyor telefon elegeçirme uzaktan telefona sızma nasıl oluyor. Telefon a uzaktan sızmak mümkünmü.
Çok istediğiniz telefonu uzaktan ele geçirme videosu geldi.
Başkasının telefonunu nasıl ele geçiririz nasıl sızarız.
Telefona elinizi bile sürmeden videoları fotoğrafları alma.
Arkadaşlar öncelikle telefon rootlu olmalıdır.
wifi ile yapacağız işlemi.
Şifreleri oturum açmaları indirmeleri herşeye müdahale edebiliriz.
Root istemektedir ama root u tavsiye etmiyoruz rootsuz uygulamaları kanalımızda blogumuzda bulabilirsiniz.
Telefon elegeçirme, uzaktan telefon elegeçirme ,telefon nasıl elegeçirilir,
Bizi takip edip abone olmayı unutmayın. Eğer bu yazımı ve videomu beğendiyse paylaşmayı ve beğenmeyi unutmayalım.

telefon hack

TELEFONU UZAKTAN ELE GEÇİRME - SIZMA MÜMKÜN DEĞİLDİR. DOLANDIRILMAMAK İÇİN PARA VERİP BUNU DENEMEYE KALKMAYIN. TELEFONA 3 DAKİKALIK FİZİKSEL ULAŞIM İMKANINIZ VARSA VİDEODAKİ PROGRAMI YÜKLEYEBİLİR, SINIRSIZ TAKİP YAPABİLİRSİNİZ. SADECE ANDROID'DE BU TARZ TAKİP İŞLEMLERİ ÇALIŞIR. IPHONE'DA ÇALIŞMAZ.

Yorumlar

  1. kardeş wifi ile bi kere bağlandıktan sonra wifiye bağlı olmasada izleyebiliyomuyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Admin sana nasil ulasabilriim acill

      Sil
    2. Arkadaslar sosyal medya islemleri whatsapp takibi telefon galeri sms arama kaydina girme islemleri sirket e mail cpanel islemleri gizlilik kaideleri icerisinde yapilmaktadir. ister e mailden ister whatsappdan 7/24 ulassbilirsiniz.E mail adresim deatmetal@hotmail.com 05525314144 whatsappdan ulasin

      Sil
    3. Merhaba benim whatsapp mesajlarim okunuyor nasil kurtula bilirim.

      Sil
    4. Sosyal medya islemleri whatsapp takibi telefon galeri arama sms kamera kaydi islemleri gizlilik icerisinde yapilir. Karsi tarafa bildirim falan gitmez iciniz rahat olsun whatsapp dan iletisime gecin 0552 931 72 96 bu siteden geldiginizi belirtirseniz ucrette indirim yapilir

      Sil
  2. peki bu islemi ip si elimde olan birine yapa bilirmiyim?

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. googleye yaz aq bunuda

      Sil
    2. Sosyal medya islemleri whatsapp takibi telefon galeri arama sms kamera kaydi islemleri gizlilik icerisinde yapilir. Karsi tarafa bildirim falan gitmez iciniz rahat olsun whatsapp dan iletisime gecin 0552 931 72 96 bu siteden geldiginizi belirtirseniz ucrette indirim yapilir

      Sil
  4. peki karşıdaki kişinin haberi olur mu bunu kullanırken ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim telefonum ele geçirilmiş. Peki bunu nasıl durdurabilirim????

      Sil
  5. Karşidaki kisinin telefonumu root gerektiriyo yoksa benim yelefonummu root gerektiriyo?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SİZİN TELEFONUNUZDA ROOT OLMALI O WİFİ AĞINDAKİ İNSANLARIN TELEFONLARINI ELEGEÇİREBİLİRSİNİZ.

      Sil
  6. Böyle ip veya telefon numarası üzerinden gelirse helal olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitemizde her işlem doğrudur.

      Sil
    2. Admin telefon numarasından bu işlemi yapamiyomuyuz? Yardımcı olurmusunuz.

      Sil
  7. Telefondan yapabiliyormuyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videoyu izleyin zaten telefonda yapıyoruz ama root lazım root nedir diyesormayın. Googleye yazın biraz.

      Sil
    2. admin Allah sabr versin

      Sil
    3. sağolasın adminlerimiz sırayla kayboluyor :DDD

      Sil
    4. Herşey root degil.Basit bir telle herşey yapilir.

      Sil
  8. Rootsuz olan taktik varmı ?

    YanıtlaSil
  9. karşımızdaki kişinin kullandığı kendi interneti var ve tlfondan paylaşıma açmazsa nasıl girecez saçma degilmi yada benmi anlamadım

    YanıtlaSil
  10. kardeş Google playda bu uygulama yok,

    YanıtlaSil
  11. kardesim ben kendi telefonumdan wifi paylasirsam yine olur mu

    YanıtlaSil
  12. olur kendi wifi nizi paylaşarak karşıdaki kişilerin bilgilerini alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin ele geçirdim çıplak resimleri geldi kızın napim 31 çekimmi

      Sil
  13. Ben WhatsApp uzaktan WhatsApp ele geçirmeyi denedim oldu. Ama bir sorun var. Karşı tarafın telefonunun üst kısmında bir şekil belirtiyor. Bundan nasıl kurtulacak bilirim. Anlaşılıyor çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl bir şekil beliriyor bununla ilgili görsel atabilirmisin

      Sil
    2. merhaba telefon ımeı no verilerek uzaktan bir kişinin telefonuna müdahale edilebilirmi yani o kişi o telefonu hiçbir şekilde kullanamayacak

      Sil
    3. hayır ama farkli açıklar bulunarak oluyor hiç bir şekilde telefonunuzu kimseye vermeyin ve girdiğiniz bağlandığınız ağlara dikkat edin

      Sil
    4. Sosyal medya islemleri whatsapp takibi telefon galeri arama sms kamera kaydi islemleri gizlilik icerisinde yapilir. Karsi tarafa bildirim falan gitmez iciniz rahat olsun whatsapp dan iletisime gecin 0552 931 72 96 bu siteden geldiginizi belirtirseniz ucrette indirim yapilir

      Sil
  14. diyelimki wifiye baglandi bende telefonuna sızdım wifiden çıkarsa hackli olarak kalırmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hackli kalmaz kardeşim ama kişinin ip bilgileri alınarak farklı işlemler yapılıyor

      Sil
  15. Peki admin bu şekilde maruz kalmış biri kurtulmak isterse nasıl kurtulabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağ ları unutarak ve verilen yetkileri kaldırarak

      Sil
  16. Admin Peki telefon konusmalarini dinleme,tum sifreleri ele gecirme gibi seyler yapilabilir mi ? Tum sifreleri degistirmek cozum mudur ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Mümkün Blogda kategoriler kısmında casusluktan bulabilirsiniz.

      Sil
    2. Cok tesekkur ederim izledim.(bu islerden hic anlamiyorm son bi cvp yazarsaniz cok sevinirim) wifi uzerinden telefonuma giris yapildi ve tum whatsapp mesajlarim ses kayitlarim instagram hesabim fotograflara... erisildi.her ihtimale karsi tum sifreleri degistirdim.telefon dinleme,kameradan izleme veya hala hesaplarin kontrolu gibi durumlarin onune gecebilmek icin fabrika ayarlarina donmek kesin cozum dimi videolardan oyle anladim.

      Sil
    3. Eve telefonunuza şifre koyun ve casus yazılımlara dikkat edin 2. kişilerin eline vermeyin telefonu.

      Sil
  17. kardeş bu whatsapp izlemeyi pcye indirdim 3aydır sorunsuz bakıyordum da bugün tekrar kod istiyor - karşı taraf whatsapını güncellese tekrar kod istermi ben öyle yaptı diye tahmin ediyorum çünkü anlasa bilirdi benim olduğumu tepki verirdi ama kız gayet aynı durumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır web e girip oturumu kapat demiştir.

      Sil
  18. İzmir'den tekirdaga baglanmam lazım olur mu acaba eşimin telefonunu gorebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yardım İçin İletişim kısmından instagram adresine dm atabilirsiniz.

      Sil
  19. ben başka bi telefondan fotoğraf silmek istiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin nasl iletişime gecebilirim seninle bende ayni islemi yapicam fotograf silcem baskasindan

      Sil
    2. Benimde baska birinin teleonunda fotograf silmem lazim bu mümkün mu

      Sil
    3. Sosyal medya islemleri whatsapp takibi telefon galeri arama sms kamera kaydi islemleri gizlilik icerisinde yapilir. Karsi tarafa bildirim falan gitmez iciniz rahat olsun whatsapp dan iletisime gecin 0552 931 72 96 bu siteden geldiginizi belirtirseniz ucrette indirim yapilir

      Sil
  20. Sa admin dsploit ile telefon mesajlarinida izliyebiliyormuyuz ?

    YanıtlaSil
  21. Admin öncelikle teşekkür ederim bir sorum olacak virüs programım dsploiti virüslü gösteriyor bu uygulama hack uygulaması olduğundand'mı böyle çünkü girdiğim site güvenli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sorun uygulamanın zararlı yazılım olması

      Sil
  22. KARDEŞ BİRİ BENİM REHBERİME SIZDI BUNDA SIZABİLİRMİYİZ

    YanıtlaSil
  23. Wifi uzerinden whatsapim izlenio nasil kurtulcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. whatsapp uygulamasına girin ayarlar kısmından whatsapp web e girin kamera çıkıyorsa izlenmiyorsunuz. Ama son oturumu kapat falan varsa biri telefonu eline alıp sizin whatsapp ınıza sızmış wifi üzerinden izleme olayı yok.

      Sil
  24. Kardeş aktif olup kullanılmayan bi hattın geriye dönük sms konuşma ve watsapa ulasabilirmiyiz bana bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef aktif olmayan bir hattın geriye dönük sms ve whatsapp ına ulaşamazsınız.

      Sil
  25. Yasin bey karşıdaki kişinin telefonu da belli olmaz dimi bide sadece bizim telefonun root lu olması yeter mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacklendiğinizi anlıyorsunuz kesinlikle!! Bu akşam evimizin wifisinin şifresini kırdı birisi bana nortondan uyarı geldi ve sonra yemek yerken telefona bakiyim dedim biri de açtığım aynı anda telefonuma sızdı şipşak birsürü dosyamı açmaya başladı.! Hayatımda açmadığım değişik dosyaları açtı, ayarlara girdi ve bunları saniyeler içerisinde yaptı. Telefona müdahele edemiyordum. Telefonum başka bir pislik tarafından kullanılıyodu gözümün önünde .bende onun gib hızlı olmaya çalıştım. Önce wifiyi kapamaya çalıştım engel oluyodu tıklamalarıma !! Son anda kapatım ve sonra telefonu kapamaya çalıştım başka şeylere geriye vs tuşlayarak bana engel olmaya çalıştı. Öyle bir savaştıki bu çok korktum. Son anda ALLAHIMA ŞÜKÜRLER OLSUN kapatmayı başardım . Ama bu çok zor oldu yemin ediyorum. Bu anlattıklarım saniyeler içinde oldu. Sabah turkcelli arayıp kimlik araştırması yapcaz savcılığa vereceğim derhal!!! Admin 2 sorum var ?
      Turkcell servisimiz ve arayıp baktırdığımızda kim olduğu tespit edilebiliyormuş, doğrumu?bu 1.
      2. si, ben nasıl telefonumu kurtarcam wifiye bağlanmıyorum tekrar sızar diye, mobil açtım. Telefonumu fabrika ayarlarına getirip tekrar wifiye öyle bağlansam kurtulurmuyum? Tekrar girebilir mi? Norton uyg. Olduğu ve şifrelerim olduğu halde sızdı. Çok profosyonel. Ne yapmalıyım güvenli bir şekilde wifi kullanmak için telefonumda tekrar?

      Sil
  26. Admin kardeş bana whatsaptar ulaşırmısın çık öndmli beraber çalışabiliriz istersen çok süper teklifim var burdan yazamam 05413346229 whatsaptan ulaşırmısın tica etsem

    YanıtlaSil
  27. telefonumu hacklediler resimlerimi almışlar ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin polise gitmelimiyim lütfenn

    YanıtlaSil
  28. Bu uygulamayi indiremiyorum play storda cikmiyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dsploit çıkmıyormu biraz eski bir konuda bu

      Sil
  29. Kardes bunu nasil indrelim

    YanıtlaSil
  30. kardesim 1.teli rootlamak zararlı değidir sadece garanti dışına cıkar
    2.dSploit uygulamasıyla android degil PC hackleyebiilirsin..

    YanıtlaSil
  31. Abi ben yanlışıkla virüslü linke girdim kavgalı olduğum cocuk benim telefonumun markasına nerde oturduğuma kadar söyledi format atsam bundan nasıl kurtulabilirim yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. formatla hard reset at bunlar basit şeyler

      Sil
  32. Bir dolandıcının iphone telime girdiğini düşünüyorum, once telle beni arayıp bankadan aradığını söyleyip bir hikaye anlatıp banka şifremi tuşlamamı istedi-yapmadım, bugün ise olayı başkalarına anlattığım SMS'lerim dahil bir kısım SMS'lerim silindi. Bu kişinin telefonuma girişini nasıl engelleyebilirim, bu durumdan nasıl kurtulabilirim? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iphoneye girmek çok zordur icloud şifrenizi ele geçirmiştir icloud şifrenizi değiştirin telefonu yedekleyip formatlayın.

      Sil
    2. Çok teşekkürler.
      1-Bu durum da dolandırıcının hakim olduğu şey iphone cihazı ve iphone'a ait yazılımlar mıdır?
      2-Sim kartımı da değiştirmeli miyim?
      (Kötü niyetli kişi beni aradığında tüm kimlik bilgilerime de sahipti)

      Sil
    3. sim kartınızı değiştirmenize gerek yok icloud şifrenizi öğrenmiş ve icloud.com dan giriş yapıp her türlü bilginizi almıştır icloud.com ile giriş yapmak için telefonunuzu ellerine almış olmaları lazım sizden habersiz. gerekiyorsa simde değiştirin

      Sil
  33. Böyle birşeyin bize olmaması için ne yapmalıyız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wifi ağlarına girerken dikkat etmeliyiz

      Sil
  34. telefonuma giriliyor whatsappda ben yazmışım gibi mesaj yazılıyor galerimden foto paylaşılıyo nasıl kurtulabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogumuzda kategorilerde whatsapp kısmını inceleyin

      Sil
  35. bir güzel hardreset atın verilerinizi yedeklemeyi unutmayın dikkat casus yazılımlara

    YanıtlaSil
  36. Bu işlemi yaptığımız zaman karşıdaki bizi bulabilir mi

    YanıtlaSil
  37. Hacklendiğinizi anlıyorsunuz kesinlikle!! Bu akşam evimizin wifisinin şifresini kırdı birisi bana nortondan uyarı geldi ve sonra yemek yerken telefona bakiyim dedim biri de açtığım aynı anda telefonuma sızdı şipşak birsürü dosyamı açmaya başladı.! Hayatımda açmadığım değişik dosyaları açtı, ayarlara girdi ve bunları saniyeler içerisinde yaptı. Telefona müdahele edemiyordum. Telefonum başka bir pislik tarafından kullanılıyodu gözümün önünde .bende onun gib hızlı olmaya çalıştım. Önce wifiyi kapamaya çalıştım engel oluyodu tıklamalarıma !! Son anda kapatım ve sonra telefonu kapamaya çalıştım başka şeylere geriye vs tuşlayarak bana engel olmaya çalıştı. Öyle bir savaştıki bu çok korktum. Son anda ALLAHIMA ŞÜKÜRLER OLSUN kapatmayı başardım . Ama bu çok zor oldu yemin ediyorum. Bu anlattıklarım saniyeler içinde oldu. Sabah turkcelli arayıp kimlik araştırması yapcaz savcılığa vereceğim derhal!!! Admin 2 sorum var ?
    Turkcell servisimiz ve arayıp baktırdığımızda kim olduğu tespit edilebiliyormuş, doğrumu?bu 1.
    2. si, ben nasıl telefonumu kurtarcam wifiye bağlanmıyorum tekrar sızar diye, mobil açtım. Telefonumu fabrika ayarlarına getirip tekrar wifiye öyle bağlansam kurtulurmuyum? Tekrar girebilir mi? Norton uyg. Olduğu ve şifrelerim olduğu halde sızdı. Çok profosyonel. Ne yapmalıyım güvenli bir şekilde wifi kullanmak için telefonumda tekrar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. mobil veri ile sızmadığı için türkcell bulamaz 2. fabrika ayarı getirip bundan sonra girdiğiniz ağlara dikkat edin evinizdeki wifi ağının modem şifresini değiştirin modem modelini googleye yazıp panel şifre değiştirme ekleyerek öğrenin modem panel şifresi genelde id admin şifre password olmaktadır veya şifrede admin olmaktadır burdaki panel şifreniz sıtandart ise ağınızı sızmış olabilir ve wifi ağınızın şifresinide daha güvenli bir şifre yapın belliki birisi sizinle eğlenmiş çocuğun biri olabilir.

      Sil
  38. bu dsploit uygulamasını yukledigimizde karsıdaki kişiye yeterlı oluyormu onda da root yuklu olması lazımmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendin yükleyeceksin root sende olcak

      Sil
    2. Karşı telefona dokunmadan erişmek mumkunmu

      Sil
  39. BURANIN ADMİNİ BANA ULAŞSIN

    YanıtlaSil
  40. Afmin iphoneden nasıl yapacaz bunu bilgilendirirmisin bide youtube linkini paylaşırsan iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youtube kanalımız banlanmıştır blogdaki bilgilerden faydalanın

      Sil
  41. Lütfen bana ulaşa bilir misiniz ??

    YanıtlaSil
  42. Birinin telefonundan fotoğraf silmek istiyorum lütfen lütfen bana yardımcı olabilir misiniz ?size nasıl ulaşa bilirim

    YanıtlaSil
  43. Yardımcı olursanız sevinirim çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  44. BEN onun telefonundan fotoğrafları silmek istiyorum ama onun telefonuna hiçbir şekilde dokunamam yani uzaktan nasıl olabilir bizim size ulaşabileceğimiz bir numara yok mu

    YanıtlaSil
  45. CEVao bekliyorum lütfen

    YanıtlaSil
  46. Ben cevap bekliyorum bana bi yol gösterip yardımcı olabilir misiniz lütfen

    YanıtlaSil
  47. Bana birinin telefonuna bağlanmak için hacker lazım bana ulaşa bilir misiniz yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  48. kardeş uygulama apk atarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. app storede olması lazım googleden bulun yada

      Sil
  49. Ne önemi var12 Nisan 2018 05:25

    Mac adresi bilinen ama statik IP atanmış bir telefonu da ele geçirmek mümkün mü ( Aynı ağdayız ama Fortigate Firewall var ve her cihaz için oluşturulmuş bir port var yinede.Aynı zamanda ağda UTF var radyo-frekans bağlantısı olarak ulaşım sağlanıyor. Yani çok korunaklı bir yazılıma sahip olsada RDP sağlabilir mi?)

    YanıtlaSil
  50. Admin gormek istedigimiz telefona bir kereye mahsus girip ciksak karsi taraf farkedermi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim isimden birinin numarasını öğrenmem lazım ne yapmalıyım??

      Sil
  51. Adminn.imdattt sizmam gerek

    YanıtlaSil
  52. Santaj tehdit ya biri yardimnetsin

    YanıtlaSil
  53. Admin root yüklü olmasına rağmeb dsploite girdiğimde root olan cihazlarda çalışır hatası alıyorum çözümü nedir acaba

    YanıtlaSil
  54. Senin önerdiğin programı indirdim şu an kendi tel acamiorum yardım et lütfen tel hacklendi hiçbir şekilde ekran şifresini acamiorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yani yanlış bir şey indirmiş olmalısınız

      Sil
  55. Bana geri dönüş yaparmisiniz telefonu elime almadan nasıl resimleri silerim

    YanıtlaSil
  56. Merhaba tlf num iphone 8 2 gün önce telefonunun internetini açtım sanki tlf numu başkası kullanmaya başladı bütün uygulamalara Teketeker saniyeler girip çıktı galeri ye girildi aşağıya doğru hızla ilerledi what da öyle tek tek hızlı birsekil de msj girip aşağıya doğru hızlıca kayıyor ilk başta tlf numun dokunmatik bozulduğunu düşündüm anlayamadım hatta parmak izi olmadan dahi tlf açıldı interneti kapattım normale dönüyor du tekrar açtım aynı şekilde yine başladı sadece telefon numaramı bilen biri tlf numaramla sızıp bütün dosyalarımı alabilir mi

    YanıtlaSil
  57. Lamer dan baska bir bok degilsiniz aq hackerliga ilgisi olan onlara ozenen basit kisiniz daha web sitesinizi bile ozgun kodlarla yazmamisinnyazamamisiniz blogspot kullanmak nedir aq

    YanıtlaSil
  58. İnternete bağlanabilen tuşlu telefon uzaktan takip edilebilir mi???

    YanıtlaSil
  59. Evimizin wifi sine giriyorum babam telefonuma sızmış olabilir yani öyle dedi wifi kapalıyken de bakabilir mi ve nasıl güvenli bir şekilde girebilirim beni izlemesini nasıl engellerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonunuza hard reset atın ardından wifi ile giriş yaparken vpn kullanın

      Sil
  60. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  61. Merhaba başkasının telefonundaki ses kayıtlarını nasıl silebilirim

    YanıtlaSil
  62. merhaba telefondaki fotoğrafın kendiliginden yatay dönmesi normal midir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğraf üzerine tıklayıp düzenleden döndür ü işaretlemiş olabilirsiniz yanlışlıkla

      Sil
  63. Telefondaki silinmiş whatsup mesajları tekrar görülebilirmi.. teşekkürker

    YanıtlaSil
  64. kardeşim benim clash of clasn hesabımı çaldı onun tlf no e posta adresi herşeyini biliyorum ama ben clash of clasn hesabımı istiyorum yardım edermisin

    YanıtlaSil
  65. Mrhbalar uzaktan dokunmadan tlfnu ele gecirme mümkunmu acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefona zararlı bir yazılım kurduysanız mümkün

      Sil
  66. Sabah bir uyandım telefonumda bütün sosyal medya hesaplarimin sekmesi var. Telefonuma sizilmis olabilir mi ? Sızılmis ise ne yapmalıyım ? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  67. Kardeş babamın telefonuna da bi el atar mısın telefon iphone X ekran kilidi koymuş sana zahmet

    YanıtlaSil
  68. Ben daha önce telefonu hacklenmiş biriyim bu yüzden araştırırken "faydalı" sitenize denk geldim. Rezilsiniz! Başklarının özel hayatlarına taciz etme hakkını nereden buluyorsunuz? Bu resmen siber bir suçtur! Yıllarca hapis cezası yiyebilirsiniz hak ediyorsunuz da. Böyle siteler "insanlar" başı boş bırakılmamalı! Hepinizle tek tek ilgilenilecek. İçiniz rahat olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz bunları eğitim amaçlı insanlar faydalansın bir şekilde telefonları elegeçiriliyor bu yüzden bilgilensinler diye yapıyoruz.

      Sil
  69. şey benim ip elimde var ama o kişi bozüyükte oturuyor bne istanbul da ama kişinin ip si var nasıl girebilirim

    YanıtlaSil
  70. bilader bu instagrama nasil hesabi caliyonuz telefondan ogretsen

    YanıtlaSil
  71. MRB LÜTFEN BANA ULAŞIRMISINIZ ACİL YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR

    YanıtlaSil
  72. Merhaba benim sevgilimin telefonuna girerim diye tehdit ediyorlar girebilirlermi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç yöntem var zararlı yazılımlar ile mümkün dikkat edin wifi ağlarına bağlanırkende dikkat edin

      Sil
  73. Benim sosyal medya da konuştuğum biri var beni tehdit ediyor galerine her türlü girebilirim diye numaram yok o başka şehir de ben başka şehirdeyim böyle birşey yapabilir mi mümkün mü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonunuz iphone ise yapamaz. Ama telefonunuz android ise size atacağı her hangi bir linkden galerinize sızabilir bununla ilgili blogumuzu inceleyip sosyal mühendislik hacklerine karşı önlem alabilirsiniz.

      Sil
    2. Linksiz yapamaz yani dimi

      Sil
    3. linksiz yapma yolu telefonu eline almalı bir kaç dakikalığına veya kullandığınız wifi ağı ile sızar korunma amaçlı blogumuzdaki tüm casusluk içeriklerini inceleyin kategoriler kısmından

      Sil
  74. merhaba numaram olmayan biri benim telefonuna erişebilir mi telefonunda root varmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefona erişim casus yazılım ile olur

      Sil
    2. adminnn nasil ulasicam sanaggg lennn

      Sil
    3. Sosyal medya islemleri whatsapp takibi telefon galeri arama sms kamera kaydi islemleri gizlilik icerisinde yapilir. Karsi tarafa bildirim falan gitmez iciniz rahat olsun whatsapp dan iletisime gecin 0552 931 72 96 bu siteden geldiginizi belirtirseniz ucrette indirim yapilir

      Sil
  75. İyi günler kolay gelsin. Bi arkadaşım ile telefonlarımız aynı ağa bağlı. Ben lavaboya gidince bu aynı ağ üzerinden kendi İnternet sitesine girmiş. Maç adresimden benim telefonuma ulaşabilir mi. Bilgilerime dosyalarıma felan.

    YanıtlaSil
  76. Benim numarama bağlanıp uzaktan telefondan neler yaptığımı nelere girdiğimi görebilirler mi? Veya telefonu uçak moduna alıp Wifi kullansamda görebilirler mi? Telefonu korumak için ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  77. merhaba
    line üzerinden konuştuğum birinin konumunu öğrenmek istiyorum. yardımcı olabilirsen çok sevinirim

    YanıtlaSil
  78. Merhaba birisi benim whatsapt taki kisilerime girmiş ve bazı mesajlarını da okumuş. Ama o kişi benim telefonumu ellemis olamaz ve ben genelde wifi da kullanmıyorum. Acaba o kişi bunu nasıl yapmış ve ben onu nasıl durdurabilirsiniz?

    YanıtlaSil
  79. Diyelimki eşim telEfonuma sazmis nsl cikartabirim

    YanıtlaSil
  80. Fiyat listesi diyor videonun sonunda fiyat nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WhatsApp dan Ulasin yardimci olayim 05525314144

      Sil
  81. selam aynı wifi ye bağlı telefonu fiziksel erişim olmadan bir şekilde takip etmek için ne yapmak lazım yardım istiyorum

    YanıtlaSil
  82. gmailimin acik oldugu bir cihazin mesajlasmalarina ulasa bilirmiyim

    YanıtlaSil
  83. Baskasinin tlfonuna girip sifirlayabilirmiyim acil yardim

    YanıtlaSil
  84. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para garantisi
    * 10,000 TL'den 100,000,000 TL'ye kadar kredi teklifi

    İyi kredi puanıyla, Credit Financier Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    WhatsApp: +15184181390
    Doğrudan posta:
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  85. Admin merhaba bu program karsi tarafin telefonunun ekraninda yada uygulamalar kisminda gozukmeyecek mi.eger gozukurse anlar zaten

    YanıtlaSil
  86. Admin mrb bana ulasabilirmisin acil destegine ihtiyacim var

    YanıtlaSil
  87. Antepten İstanbul daki tlfun whatsaap msjlarina sızabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  88. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. Meu nome é Sra. Nadia Albert, da Rússia, e hoje sou uma mulher feliz com a ajuda de um credor, Sr. Russ Harry. Vou encaminhar qualquer pessoa que esteja procurando empréstimo a esta empresa de empréstimo. Ele deu felicidade a mim e à minha família, eu precisava de um empréstimo de US $ 500.000,00 para começar toda a minha vida, pois sou mãe solteira com 2 filhos. Conheci esse credor honesto e temente a DEUS que me ajuda com um empréstimo de US $ 500.000,00 em dólar, a uma taxa baixa. Ele é um piedoso Deus, se você estiver precisando de um empréstimo e você o reembolsará, entre em contato com ele por e-mail Elegantloanfirm@hotmail.com / número do Whatsapp + 393511617486

    YanıtlaSil
  90. Termux indirip Metasploit üzerinden sızma işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

    C*Cansa Can, Kansa Kan! Yeter ki sen dalgalan şanlı bayrağım. C*

    YanıtlaSil
  91. Bu yaptığın işlemleri nasıl iptal ederim

    YanıtlaSil
  92. Arkadaslar sosyal medya islemleri whatsapp takibi telefon galeri sms arama kaydina girme islemleri gizlilik kaideleri icerisinde yapilmaktadir. 05525314144 whatsappdan ulasin

    YanıtlaSil
  93. Arkadaslar sosyal medya islemleri whatsapp takibi telefon galeri sms arama kaydina girme islemleri sirket e mail cpanel islemleri gizlilik kaideleri icerisinde yapilmaktadir. ister e mailden ister whatsappdan 7/24 ulassbilirsiniz.E mail adresim deatmetal@hotmail.com 05525314144 whatsappdan ulasin

    YanıtlaSil
  94. Sosyal medya islemleri whatsapp takibi telefon galeri arama sms kamera kaydi islemleri gizlilik icerisinde yapilir. Karsi tarafa bildirim falan gitmez iciniz rahat olsun whatsapp dan iletisime gecin 0552 931 72 96 bu siteden geldiginizi belirtirseniz ucrette indirim yapilir.

    YanıtlaSil
  95. WHATSAPP VE SMS TAKİBİ İNSTAGRAM ALMA KAPATMA AÇMA KONUM TAKİBİ EŞ SEVGİLİ KARI KOCA TAKİBİ 7/ 24 0553 174 67 11/0552 581 30 20

    YanıtlaSil
  96. Sosyal medya islemleri whatsapp takibi telefon galeri arama sms kamera kaydi islemleri gizlilik icerisinde yapilir. Karsi tarafa bildirim falan gitmez iciniz rahat olsun whatsapp dan iletisime gecin 0552 931 72 96 bu siteden geldiginizi belirtirseniz ucrette indirim yapilir

    YanıtlaSil
  97. WhatsApp geçmiş-güncel Takip
    Telefon sms arama galeri kamera sızma
    Sosyal medya alım kapatım
    E mail cpanel işlemleri
    7/24 whatsApp dan ulaşınız 0552 931 72 96

    YanıtlaSil
  98. Admin yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  99. BENİM BUNU BAŞKASINA YAPABİLMEM İÇİİN İLLAKİ ONU ELEFONUNFAN MI YAPMAM GEREKİYOR?

    YanıtlaSil
  100. admin kardes karsıdakinin kamerası kapaliysa kameradan izleye bilirmiyiz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder