Baskasının Telefonundaki Video Ve Fotografları Alma


Baskasnn Telefonundaki Fotograflar Videolar gorme from yasinC

Başkasının Telefon Foto Galeri Sms Nasıl Ele Geçirilir''
başkasının telefonundaki fotoları videoları sms leri nasıl görebileceğinizi anlatmaya çalıştım gerekli uygulama linkleri aşşağıda
http://androidapk.biz

Başkasıın telefonuncan fotograf video ve diğer bilgileri elegeçirme
telefon elegeçirme, telefondan fotoğraf elegeçirme, telefon video çalma, telefon video elegeçirme.
telefona sızma, telefon elegeçir.

Yorumlar

  1. Bana yardımcı olurmusunuz benim başka bi tlfdan resimleri silmem gerekiyor ama nasıl yapicagimi bilemiyorum teknoloji özürlüyüm :( zor durumdayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogumuzu inceleyin

      Sil
    2. Sosyal medya islemleri whatsapp takibi telefon galeri arama sms kamera kaydi islemleri gizlilik icerisinde yapilir. Karsi tarafa bildirim falan gitmez iciniz rahat olsun whatsapp dan iletisime gecin 0552 931 72 96 bu siteden geldiginizi belirtirseniz ucrette indirim yapilir

      Sil
    3. Ulaşabilirsiniz. 05306924725

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Arkadaşlar dikkat edin kod adı Yasinç sahtekarın ta kendisidir
      Gerçek adı mehmet çelik
      Sakarya söğütlüde ikamet ediyo
      Burdaki olumlu yorumların hepsi kendisine ait
      Hesabı bu : mhmtclik2121
      Farklı hesaplarıda var
      Tehdit şantaj ne ararsan var
      İnanmayan varsa denemesi bedava
      Benden söylemesi

      Sil
    2. Sen kimin köpeğisin hangi parali sitenin elemanisin onu yaz önce

      Sil
    3. 05529317296 bu numara ve mehmet çelik adına dikkat edin arkadaşlar
      Sahtekarın en önde gideni

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Benim yardıma ihtiyacım var dönüş yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşımın telefonundaki bana ait mesajları silmek istiyorum nasıl yapabilirim çok acil yardıma ihtiyacım var yardımcı olabilir misiniz.

    YanıtlaSil
  6. Elimde bilgisayar yok başka şekilde yapamaz mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde sorunum aynı lütfen yardımcı olur musunuz

      Sil
  7. Slm kardeşim be. Başkasının telefonundan resimleri silmek istiyorum bana yardımcı olurmusunz

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Başka telefonda resimlerim var nasıl alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. casusluk kategorisi

      Sil
    2. Whatsapp takibi (gecmis -guncel ) telefona sizma arama sms kaydi galeri konum bilgileri icin 7/24 WhatsApp dan ulasabilirsiniz 05529317296 (Buradan geldiginizi belirtirseniz fiyatta indirim olur)

      Sil
  10. Telefonum bozulmuştu ordaki fotoraflarimi nasıl alabilirim

    YanıtlaSil


  11. Biriyle instagramda konuşmuştum.çıplak resim atıp atmadığıma emin değilim.size kendi resmimi ve o kişinin instagram hesabı yazsam benim o resimleri silebilirmisiniz.atip atmadığima emin değilim.emin olmak istiyorum.Allah rizasi için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmi bana atarsanız yardımcı olurum. L

      Sil


  12. Biriyle instagramda konuşmuştum.çıplak resim atıp atmadığıma emin değilim.size kendi resmimi ve o kişinin instagram hesabı yazsam benim o resimleri silebilirmisiniz.atip atmadığima emin değilim.emin olmak istiyorum.Allah rizasi için

    YanıtlaSil



  13. İnstagramda biriyle konuşurken çiplak resim attığima emin değilim.size resmimi atsam benim resme bakıp açık resmim varsa silermisiniz.yardmci olurmusunuz

    YanıtlaSil



  14. İnstagramda biriyle konuşurken çiplak resim attığima emin değilim.size resmimi atsam benim resme bakıp açık resmim varsa silermisiniz.yardmci olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp takibi (gecmis -guncel ) telefona sizma arama sms kaydi galeri konum bilgileri icin 7/24 WhatsApp dan ulasabilirsiniz 05529317296 (Buradan geldiginizi belirtirseniz fiyatta indirim olur)

      Sil



  15. İnstagramda biriyle konuşurken çiplak resim attığima emin değilim.size resmimi atsam benim resme bakıp açık resmim varsa silermisiniz.yardmci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  16. Şimdi ben tam oakrak ne yapmam getektigini anlamadım. Başka birinin telefonunda ki fotoğraf lari silmek istiyorum ne yapacağım

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşımın telefonunda benim fotoğraflarım var onları bu telefanla silebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp takibi (gecmis -guncel ) telefona sizma arama sms kaydi galeri konum bilgileri icin 7/24 WhatsApp dan ulasabilirsiniz 05529317296 (Buradan geldiginizi belirtirseniz fiyatta indirim olur)

      Sil
    2. Whatsaptan yazabilirsiniz. 05306924725

      Sil
  18. Banada yardmci olun bnm de baskasinin telefonunda fotolarm silmek istiyorum yardmci olun

    YanıtlaSil
  19. Birinin telefonundan resimleri nasil silerim

    YanıtlaSil
  20. Baskasinin telefonundan nasil resmi sile bilirim

    YanıtlaSil
  21. Başkasının telefonundan fotoğraf kaldırma

    YanıtlaSil
  22. Benim telefonumdan başka numara resmimi nasıl alabilir

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Lütfen yardım edin resimlerimi başkasının telefonundan silmek istiyorum lürfen lütfen

    YanıtlaSil
  25. Arkadasimin telefonundan fotografimi nasil silebilirim hemen

    YanıtlaSil
  26. Acil bana donermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsaptan yazabilirsiniz. 05306924725

      Sil
  27. Mrb başkasın telefonuda videolarım var sana silerjm

    YanıtlaSil
  28. Mrh Benim esimde goruntulerim var cocugumla ve mahkemeye sunacağını söylüyor lütfen galeriye dosyasına temizleyebilirmişiz yaparsanız çok ihtiyacım ve çok zor durumdayım gerekirse bunun karşılığını gönderirim ama ne olur bana yardım lütfen lutfen

    YanıtlaSil
  29. Lütfen yardım edin eski eşimle ayrılıyoruz ve beni tehtid ediyor galeride foto olduğunu söylüyor bunu temizleyebilirmişsiniz

    YanıtlaSil
  30. Bunu karşılığını gönderirim tek size yalvarıyorum çok zor durumdayım yardım eli lütfen arkadaşlar

    YanıtlaSil
  31. Lütfen yardım edin 1 sene ciktigim eski sevgilim beni kandirarak benden foto aldi onun galerisine ulasabilirmisinizz lutfennn çok acıl ve zor durumdayım lutfen yardim edin :(

    YanıtlaSil
  32. Ya ben başkasının telefonundan video silmem gerekiyor nasıl yapıcam lütfen acill

    YanıtlaSil
  33. Başkasının telinden fotoğraf nasıl silinir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsaptan yazabilirsiniz. 05306924725

      Sil
  34. fredlarryloanfirm@gmail.com adresinden acil bir krediye ihtiyacım var

    İşte kredinizi işleme koymaya hazırız

    İyi günler,

    İş adamı mısın yoksa kadın mı? Hayalinizi gerçekleştirme zamanı geldi, biz sertifikalı kredi şirketiyiz,% 3 gibi düşük faiz oranlarında kredi sunuyoruz, Dünyanın her yerinden bireylere ve şirketlere, istediğiniz para biriminde, pound, dolar, euro vb.

    Hızlı ve garantili bir kredi için bugün bize güvenin
    bizimle iletişime geçin
    E-posta: (fredlarryloanfirm@gmail.com) veya (fredlarryloanfirm@hotmail.com)
    Çağrı / Whatsapp Numarası: +2347061892843

    YanıtlaSil
  35. fredlarryloanfirm@gmail.com adresinden acil bir krediye ihtiyacım var

    İşte kredinizi işleme koymaya hazırız

    İyi günler,

    İş adamı mısın yoksa kadın mı? Hayalinizi gerçekleştirme zamanı geldi, biz sertifikalı kredi şirketiyiz,% 3 gibi düşük faiz oranlarında kredi sunuyoruz, Dünyanın her yerinden bireylere ve şirketlere, istediğiniz para biriminde, pound, dolar, euro vb.

    Hızlı ve garantili bir kredi için bugün bize güvenin
    bizimle iletişime geçin
    E-posta: (fredlarryloanfirm@gmail.com) veya (fredlarryloanfirm@hotmail.com)
    Çağrı / Whatsapp Numarası: +2347061892843

    YanıtlaSil
  36. Hello viewers all over the world, There is good news for you all today get your Blank ATM card that works in all ATM machines all over the world. We have specially programmed ATM cards that can be used to hack ATM machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at stores and POS. We give out this cards to all interested clients worldwide, We give out THE Blank ATM Card. Do you want to live a good life thought its illegal, its the easiest way to be a millionaire. it also has a technique that makes it impossible for the CCTV to detect you and you can only withdraw a total amount of $5,000 Dollars in a day on ATM Machine also avaialbel at cash delivery. We give up to $10,000.00 to $1,000,000.00 Dollars With our network hacking services. We can Recover all your lost money to Bitcoin and other Crypto currency, mortgage/realestate scams and fake ICOs within 48 hours or less. (Thomas Freddie Hackers) working together as a team to track down & to recover funds back from the most difficult internet SCAMMERS. NOTE!! We've received countless heartbreaking reports of notorious scammers and we’ve successful recovery them back via contact thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Do contact us on ((Binary Recovery. University Grades.Wiping Criminal Records, FB & IG Hack, Telegram, Loads & Phone Hacking)) border us with your jobs & allow us give you positive result with our hacking skills. We are certified and your privacy is 100% safe with us. Worry no more about your financial problems, If you are in need of any other cyber hack services, we are here for you anytime, any day so contact us via our Email Address: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Regards
    THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS
    Email thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Call/Text: +1 (985)465-8370
    Motto: We offer the fastest and reliable services

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsapp takibi (gecmis -guncel ) telefona sizma arama sms kaydi galeri konum bilgileri icin 7/24 WhatsApp dan ulasabilirsiniz 05529317296 (Buradan geldiginizi belirtirseniz fiyatta indirim olur)

      Sil
  37. Merhaba benim arkadaşımın tabletinde fotoğrafım var nasıl silebilirim ?

    YanıtlaSil
  38. Ben bir şey soracağım.. Bu uygulama kilometrelerce uçak olan kişinin telefonundaki fotolara da ulaşmamı sağlar mı yani

    YanıtlaSil
  39. Merhaba, borç konsolidasyon kredisi, teminatsız krediler, işletme kredileri, ipotek kredileri, araba kredileri, öğrenci kredileri, kişisel krediler, risk sermayesi vb. mi arıyorsunuz? Ben özel bir borç verenim, şirketlere ve bireylere% 2'lik düşük ve makul faiz oranlarıyla kredi veriyorum. E-posta adresi: christywalton355@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Birinin telefonunda videom var nasıl silerim lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Whatsaptan yazabilirsiniz 05306924725

      Sil

Yorum Gönder