En Basit Facebook Hackleme



Şimdi ilk Başta HELLO'yu yukluyorsunuz, Google play de bulabilirsiniz. Ardından çalacağımız kullanıcı bizde ekli olması lazım Facebook / Twiter'de, O kişiyi buluyoruz ardından orda gmaili veye hotmaili vardır sonra o gmaili kopyalayın. Eğer o kişi gmailini 1 senedir kullanmıyorsa o gmail silinir sizde o adamın adına bi gmail açıyorsunuz ve giriş yap diyorsunuz. Ardından facebook şifremi unuttum e postama kod gönder diyorsunuz. E-postadan kodu onaylayın ardından yeni şifre koyun sahibin geri almamasi için gmali değiştirin telefon numarası kayıtlıysa silin ve gmailindede aynısınıyapın, Olay tamamdır artık face sizin kolay gelsin...
En basit facebook hackleme yöntemi

Yorumlar

  1. :/ iyi bir facebook hack programı ariom

    YanıtlaSil
  2. :/ iyi bir facebook hack programı ariom

    YanıtlaSil
  3. üstat merhaba mesengere sızma gerekiyor meilden ulaşırmısın ayrıntıları paylaşayım..

    YanıtlaSil
  4. ustat meil ile iletişim kurarmısın lütfen..

    YanıtlaSil
  5. Kardesim Allah rızası için isimden nasıl numara bulurum bunu bana söylermisin eğer işim hallolursa çok dua ederim sana

    YanıtlaSil
  6. Kardesim Allah rızası için isimden nasıl numara bulurum bunu bana söylermisin eğer işim hallolursa çok dua ederim sana

    YanıtlaSil
  7. Biliyorum kardeşim işim başından aşkın ama rica ediyorum hayırlı bi iş için isimden numara nasıl oluyo öğrenmem lazım bilindik herşeyi denedim bilinmeyen numaralar felan Allah rızası için yardımcı olursan hep dua ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isimden numara bulmak öyle kolay bişey değil sosyal mühendislikleri dene detay için instagramdan ulaş bana

      Sil
  8. Facebook hesabım çalındı hackere ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  9. Usta selam. Şifresini unuttuğum face hesabı kırılması gerek. Eşimin daha doğrusu. Kırılıp kapatılacak. Yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  10. kız arkadaşımın facebook çalındı. nasıl geri alabilirim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder