İnstagram Hack'lenmis Hesabı Geri Alma



instagram hesapları çok basit yöntemlerle hacklendiği için bir çok insan bundan mağdur olmaya başladı bu videomda sizlere en basit ve legal yolla instagram hesabınızı nasıl geri alabileceğiniz anlattım eposta adresinizi unuttuğunuz eski instagram hesabınızı falan da bu yöntemle geri alıp kullanabilirsiniz. İnstagram çalınan hesabı geri alma instagram hacklenen hesabı nasıl geri alabiliriz yardımcı olabilecek yöntem abone olursanız sevinirim 
Eğer bu makalemi ve videomu beğendiyseniz abone olmayı paylaşmayı ve beğenmeyi unutmayalım.

DETAYLI ANLATIM 

İnstagram çalındı. instagram hesap kurtarma. İnstagram şifre alma. İnstagram çalındı.
İnstagram hesabım çalındı ne yapmalıyım.
Öncelikle bulunduğumuz bölgeyi değiştircez ağımızı tünelleyip japonyadan bağlanıyormuş gibi gözükcez çünkü türkiyede şuan forum lar instagram help çalışmıyor.
Yapacağımız ilk işlem vpn ile bölgeyi japonya yapalım
psiphon pro uygulamasını marketten indirin seçeneklerden bölgeyi seçin e tıklayın japonya seçin eğer bölge seçilmezse başlat atıklayın sonra seçin.
Ardından aşağıdaki linke tıklıyoruz. veya Googleye -report a hacked account instagram- yazın 2. linke tıklayın. (linke tıklayın siz bazen 2. sayfada çıkmıyor)
https://help.instagram.com/contact/740949042640030 (üzgünüz bu sayfa çalışmıyor diyorsa takipte kalın güncellenecektir sayfa çökmüştür )
Ardından Benim hesabımı seçin.
Instagram hesabınızda belirtilen e-posta hesabına giriş yapabiliyor musunuz?
bu soruya hayır ı  işaretleyin.
Altına 
kendi e postanızı yazın 
Altına instagram kullanıcı adı yazın
altına yine kendi e posta adresini yazın.
ve bu hesapta benim fotoğraflarım var ı  seçin.
bu hesabı sizmi oluşturdunuz sorusuna evet i işaretleyin 
hesabınıza kim eriştiyi tanımadığım biri diyin.
Ardından açıklama kısma 
Hesabıma erişim sağlayamıyorum veya hesabımı çaldılar. 
hesabım hacklendi hesabımda kişisel özel fotoğraflarım vardı gibi şeyler yazın gönderin.
Ardından mail gelecektir e postanıza.
Ardından orda söylenen şeyleri kendi el yazınız ile fotoğraf çektiriyorsunuz iki eliniz ile tutmalısınız. Kesinlikle kullanıcı adı ve pin kodunu yazıp göndermelisiniz.
İnstagram size 3 5 güne dönecektir hesabınızı kurtarabileceksiniz.
Abone olup videoları beğenmeyi unutmayalım iyi günler dilerim.
Sorunuz olursa yorum olarak yazabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. foto tam olarak nasıl çekilecek yüzümüz gözükecek mi

    YanıtlaSil
  3. Merhaba kendi hesabima giris yapamiyorum telefon degisikligim oldu ve onay koduda eski numarama gidiyor2 haftadir ugrasiyorum resimde cekip attim instagram ekibine ama bana yardimci olamiyolar benim birsuru resimlerim esimle cocuklarimla anilarim var lütfen hesabimi almama yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  4. Hesabim taklit nedeniyle kapatıldı tanıdığım bana takıntılı bir hacker dan çok şupheleniyorum bu işlemleri yapmam hesabim açılmasına yardımcı olur mu acaba 1, 1.5 haftadır kapalı hesabım

    YanıtlaSil
  5. Merhaba kiz arkadaşımın snapchat hesabı çalındı hesap eski numarasına olduğu için numarayı kullanmıyor ve hesabı kurtaramiyoruz hesapta çok önemli resimler var çünkü annesi yeni vefat etti ve annesine ait resimler var Allah rızası için yardım olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  6. Benim hesabım diye bisey çıkmıyor o linkte, yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  7. Hesabımda 1 günde 1500 takıp oldu.siliyorum takip bırak yapıyorum yine 1500 ne yapabilirim. Lütfen yardım.

    YanıtlaSil
  8. Kral guzel bilgiler ama işleyişi daha detayli anlatirsan daha iyi olur

    YanıtlaSil

Yorum Gönder