Asus X550vx Donma Sorunu



Öncelikle şunu söylüyüm aylar sonra sorun çözüldü sorunu servis bios 302 ile çözdü ama bu versiyondada ısı baya yüksek.

Asus x550vx marka model laptop donma sorunu. Tam bir rezalet bu sorun bir çok tüketici tarafından yaşanmaktadır.
3 bin tl  verip laptop alıyorsunuz, iyisi olsun diye araştırıyorsunuz ve bir bakıyorsunuzki anakart problemli laptop x550vx bir anda donuyor fan şiddetle çalışmaya başlıyor.
x550vx donma sorunu youtubede oyunlarda bilgisayar açılırken veya herhangi bir işlemde yaşanmaktadır. Bu cihazı alırken 3 defa düşünün.
Peki gelelim çözüm nasıl ben çözüm falan bulamadım bilgisayardan anlayan araştırmacı biri olarak bunu çözümü yok arkadaşlar servise verin ve bende verdim ama ne mi oldu asusun servisi format atıp fan temizleyip yollamışlar bunları bizde yapıyoruz.
Bu laptopu vatan bilgisayardan aldım o kadar para saydım. Peşine düşeceğim tüketici hakları heyetinede başvuracağım mahkemeyede vereceğim. Eğer asus bir şey yapmazsa.
Asus laptop donma sorunu rezaleti.


Asus x 550vx marka ürün laptop tam bir rezalet 3 bin tl verip en iyisi olsun diye aliyoruz bozuk urun satiyorlar bu konuda bir cok tuketici sikayetci herkes ayni sorunu yasamakta servise gonderildi format atip fan temizleyip yolladirlar asus x550vx laptop donma takilma sorunu alirken 3 defa dusunun. Bunun pesine dusecegim tuketici haklari mahkemesine bile basvuracagim.

Yorumlar

  1. Merhaba, sorunu tam olarak nasıl çözdüğünüzü açıklar mısınız? Alalı 5 gün oldu ve şimdiden aynı videodaki gibi donmaya başladı. Açıklarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim servise gönderdim sorunu yüzlerce insan yaşadığı için servis genel merkeze bildirmiş asus yetkilileri bios 302 güncellemesi getirmişler ve bizlere bu 302 yi yüklediler sorun çözüldü sen servise yollamadan direk bios 302 yi asusun sitesinden indir bios güncellemesi yağ bu işlemi yaparken çok dikkatli olmalısın bilen birileri ile yap.

      Sil

Yorum Gönder